Սիրելի ծնող, հաճախ մենք մեր երեխաներին վերաբերվում ենք մեր փորձի, գիտելիքների, հմտությունների բարձրությունից։ Եվ, բնականաբար, երեխաներից ակնկալում ենք, որ իրենց դրսևորեն իրավիճակին համապատասխան. լռեն` որտեղ պետք է լուռ լինեն, խոսեն` որտեղ պետք է խոսեն, հասկանան, մտնեն դիմացինի դրության մեջ և այլն։ Սակայն երեխաները դեռևս չունեն այդքան փորձառություն։ Նրանք էլ, իրենց հերթին, կիրառում են տարբեր վարքաձևեր, որոնց շնորհիվ փորձում են հասնել իրենց ուզածին: Իսկ այդ վարքաձևերը երբեմն կարող են անընդունելի լինել։
Կանխարգելելու համար երեխայի անցանկալի վարքը, մենք առաջարկում ենք 7 հուշում։
- Երեխայի հանդեպ ցուցաբերեք այնքան ուշադրություն, որ նա ստիպված չլինի բացասական վարք ցուցաբերել` իր հանդեպ ուշադրություն գրավելու համար: Այստեղ տեղին է նշել, որ ուշադրությունը միայն երեխայի առաջնային կարիքները հոգալը չէ: Անհրաժեշտ է նրան տրամադրել ֆիզիկական ժամանակ. խաղալ նրա հետ, լսել նրան, զրուցել, միասին մուլտֆիլմեր նայել, քննարկել և այլն:
- Անտեսեք, եթե երեխան, դրսևորելով բացասական վարք, ցանկանում է գրավել ուշադրություն։
- Որպեսզի երեխան չխուսափի կատարել Ձեր հրահանգները, խրախուսեք նրան բավարար չափով։
- Որպեսզի երեխան համագործակցի Ձեզ հետ, սովորեցրեք օգնություն խնդրել, այլ ոչ թե խուսափել։ Օրինակ, եթե երեխան չի կարողանում ներկել պատկերը, կիսատ է թողնում և այլ զբաղմունք գտնում, սովորեցրեք նրան օգնություն խնդրել մեծահասակից և ավարտել իր գործը: «Մայրիկ, խնդրում եմ, օգնիր ինձ ներկել, ավարտել պատկերը»:
- Եթե երեխան ցանկանում է ստանալ ինչ-որ բան (խաղալիք, քաղցրավենիք, տատիկի տուն գնալ և այլն), և դրա համար ցուցաբերում է կամակոր վարք, ապա մի’ տրվեք նրա «սադրանքին», հակառակ դեպքում Դուք կնպաստեք տվյալ բացասական վարքի ձևավորմանն ու ամպապնդմանը:
- Եթե երեխան ցանկանում է ստանալ ինչ-որ բան (խաղալիք, քաղցրավենիք, տատիկի տուն գնալ և այլն), ապա բացատրեք, որ այդ ամենը նա կարող է ստանալ «աշխատանքով» (խաղալիքները հավաքել, սենյակը կարգի բերել, օգնել տնային գործերում և այլն)։ Վերը նշվածը պետք չէ շփոթել «կաշառքի» հետ։
- Եթե երեխային ինչ-որ բան եք խոստացել, ապա հավատարիմ մնացեք Ձեր խոստմանը, մի կարծեք, որ երեխան մոռացած կլինի կամ կարող է սխալ հասկացած լինել Ձեզ։